W imieniu Rady i Zarządu Polskiego Związku Pracodawców Budownictwa
mamy zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w trzeciej edycji
Wielkiego Charytatywnego Balu Infrastruktury i Budownictwa,
który odbędzie się
23 lutego 2019 roku o godz. 20.00
w Renaissance Warsaw Airport Hotel.

Wielki Bal Charytatywny odbędzie się w szczególnym okresie obchodów 100-lecia odzyskania niepodległości, a zarazem 100-lecia polskiego budownictwa w odrodzonej Polsce. W tym roku będziemy gościć w wyjątkowym obiekcie. Renaissance Warsaw Airport Hotel, to komfortowy lifestyle’owy hotel, którego charakter odwołuje się designersko do polskiej szkoły filmowej, polskiego nowoczesnego wzornictwa, smaków Polski oraz doświadczenia Warszawy w świeżym ujęciu.

Wszystkie te przesłanki pragniemy połączyć, aby zrealizować niezwykły cel charytatywny i pomóc tym, którzy tej pomocy najbardziej potrzebują. Zorganizowana specjalnie dla Państwa aukcja wybranych dzieł sztuki i prac artystycznych pomoże nam zebrać odpowiednie środki i przekazać całkowity dochód na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

O Balu

  • Znamienici Goście – przedstawiciele zarządów i firm z sektora budownictwa i infrastruktury, administracji państwowej i organizacji branżowych, ok. 200 osób,
  • Odważnie niezależna aukcja wyselekcjonowanych dzieł sztuki i prac artystycznych prowadzona przez Art in House,
  • Autentycznie lokalna kuchnia – uroczysta kolacja zasiadana przy 10-osobowych stołach,
  • Intrygująco nieoczywista muzyka – zabawa z zespołem coverowym Drugi Tydzień z repertuarem muzycznym okresu m.in. odrodzonej Warszawy,
  • Wyrafinowane przekąski, wyselekcjonowane wina i degustacje open bar,
  • Doskonała zabawa nawet do rana

Dress code: black tie

Ceny zaproszeń dla osób – Gości firm członkowskich PZPB:

  • Bilet dla 1 osoby 650 zł + VAT
  • Stół firmowy dla 10 osób 6 000 zł + VAT

Ceny zaproszeń dla osób – Gości firm spoza grona PZPB:

  • Bilet dla 1 osoby 890 zł + VAT
  • Stół firmowy dla 10 osób 8 600 zł + VAT

Zgłoszenia prosimy nadsyłać na adres bal@pzpb.com.pl. Liczba miejsc ograniczona

Więcej informacji: bal@pzpb.com.pl, tel. 607 884 400, 696 450 777

Jarosław Szewczyk – 49, akryl na płótnie, 60×60 cm


Łódź – Reymontowska „Ziemia obiecana” – znajduje miejsce na płótnach Szewczyka jako przestrzeń zasiedlona przez maszyny, tory kolejowe, węzły komunikacyjne;  jest to świat bez człowieka, choć został stworzony dzięki jemu geniuszowi. Industrialny krajobraz daleki jest od zgiełku, hałasu czy apokaliptycznej wizji końca natury: przypomina raczej sferę medytacji w samym środku technokratycznej rzeczywistości.

Jarosław Szewczyk – w latach 2000-2005 uczył się w Liceum Sztuk Plastycznych im. T. Makowskiego w Łodzi, na kierunku Wystawiennictwo. W latach 2006-11 studiował na łódzkiej ASP im. Wł. Strzemińskiego. W 2012 uzyskał dyplom w Pracowni Malarstwa Ryszarda Hungera oraz Pracowni Multimediów. Jest twórcą intermedialnym. Obrazy Szewczyka prezentowane były podczas wystaw przedaukcyjnych oraz w galeriach sztuki współczesnej.


Rafal Knop – Madame Ginger, olej na płótnie, 115×115 cm

Praca pochodząca z cyklu Swimming Pool została zainspirowana stylem lat 60-tych ubiegłego wieku, modernistycznymi, luksusowymi willami Los Angeles i atmosferą obrazów Edwarda Hockneya. Estetyka obrazu bazuje na minimalizmie w stylu retro oraz zbudowaniu odprężającej, kalifornijskiej atmosfery. Prace z cyklu powstały na podstawie projektów, których sceny zostały zaaranżowane przez samego artystę.

Rafał Knop – absolwent PLSP w Bielsku Białej. Studiował na PWSSP w Poznaniu na Wydziale Malarstwa, w pracowni prof. J. Walczaka. Artysta pracuje głównie w technice olejnej. Artysta malarz, pasjonat sztuki antycznej i surrealizmu, kochający Toskanię i białe szaleństwo. Od kilku lat dzieli swój czas pomiędzy Polskę i Toskanię, gdzie co roku organizuje plenery artystyczne dla artystów amatorów i profesjonalistów. Artysta jest miłośnikiem jazzu i muzyki klasycznej, smakoszem win i slow food. Jednym z głównych tematów prac artysty jest człowiek, w różnych przedstawieniach, w kontekście jego pragnień i słabości.


Stanisław Tomalak – fragment 458, technika własna na płótnie, 50×60 cm

Artysta wypowiada się przede wszystkim formą naturalną, choć potraktowaną tak schematycznie, iż bliska jest ona abstrakcji. Kluczowe role spełniają przede wszystkim faktura oraz kolor. Na swoich płótnach artysta potrafi przeprowadzić reakcje chemiczne i zatrzymać je w momencie uzyskania satysfakcjonującego efektu. Dzięki autorskim technikom wykonania jego obrazy, naznaczone wyjątkowością, nierzadko przypominają reliefy.

Stanisław Tomalak – z wykształcenia technik-chemik, od 40 lat zajmuje się działalnością plastyczną. Przez lata uprawiał tradycyjne malarstwo pejzażowe, następnie bliski mu był nurt zbliżony do realizmu fantastycznego. Od roku 2000 coraz częściej skłania się w stronę abstrakcji: od tego czasu nieustannie eksperymentuje, stosując autorskie techniki i technologie. Swój warsztat, opiera na wytwarzanych własnoręcznie barwnikach i pastach fakturowych, w skład których m.in. wchodzą mielone minerały i materiały stosowane w budownictwie.


Kamila Karst – Architektoniczny koń, 94x86x40 cm, karton, bejca

W przypadku rzeźby Kamili Karst, oczywistość gatunku Equus caballus może zostać zakwestionowana: oto stoi przed nami koń-wieża, „Cataphraktos”, a więc koń uzbrojony. Czy jest to pułapka Achajów wymyślona ku zgryzocie biednych Trojan? Zwierzęcy golem? Fascynacja siłą, której nie dorówna człowiek? Ażurowy koń jednej strony nawiązują do wojny trojańskiej, z drugiej zaś stanowią wyraz fascynacji małą formą architektoniczną. Opancerzone konie Kamili Karst zdobywają uznanie na całym świecie – w 2014 roku jeden z jej gigantycznych koni opancerzonych wygrał prestiżowy konkurs Cartasia, organizowany w Lucca we włoskiej Toskanii.

Kamila Karst- urodziła się w Świdnicy. W latach 1990-95 studiowała w Państwowej WSSPwe Wrocławiu. Dyplom z wyróżnieniem uzyskała w dziedzinie grafiki artystycznej u prof. A.Basaja i adiunkta P.Frąckiewicza oraz projektowania graficznego u prof. J.J. Aleksiuna. Od 1997 r. jest członkiem ZPAP oddział we Wrocławiu. Główne dziedziny jej zainteresowań to malarstwo, rysunek, formy przestrzenne, grafika użytkowa, grafika warsztatowa.


Konrad Hamada – Droga w pole, olej na płótnie, 50×100 cm

Motyw polnej drogi z łatwością wpisuje się w całą twórczość Konrada Hamady. Realistyczny pejzaż każe nam traktować pracę artysty jako nawiązanie do dobrej, akademickiej szkoły polskiej z XIX wieku, niepozbawionej sentymentalnego wydźwięku. Wiosenne krajobrazy artysty zawsze przedstawiają sielską stronę rodzimej przyrody, której obraz zachowujemy w pamięci wizualnej; dlatego też tytułowa „Droga w pole” jest reprezentacją na tyle uniwersalną, iż obudzi personalne skojarzenia w każdym odbiorcy.

Konrad Hamada – absolwent Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej. Artysta malarz, reżyser, scenarzysta. Uprawia malarstwo olejne i akwarelowe, których dominującym tematem jest pejzaż. Prace w kolekcjach instytucji i osób prywatnych w kraju i za granicą, we Francji, Szwecji, Austrii, Włoszech, Niemczech, Chinach, Kanadzie i USA. Laureat nagród i wyróżnień na festiwalach kina niezależnego w Polsce. Trenuje amatorsko kulturystykę i kickboxing.


Krzysztof Ludwin – Kwitnąca jabłoń, akwarela na papierze, 70×100 cm

Akwarela Krzysztofa Ludwina nie jest typowa: odnosi nas do krajobrazu polskiej wsi, podczas gdy większość prac artysty oscyluje wokół tematów śródziemnomorskich. Drewniana chatka z pewnością posiada swój niebanalny rys: architektonicznie jest w stanie stopić się z otaczającą ją przyrodą, czego nie potrafi żadna włoska kamieniczka. Abstrahując od szerokości geograficznej, każde z miejsc malowanych przez Ludwina kusi oko widza nasyconą i rozmigotaną barwą. W ten sposób obrazy stają się wizualnym wyzwaniem: nie sposób zatrzymać swego wzroku na jednym z nich, kiedy dookoła drgają barwy pozostałych.

Krzysztof Ludwin – malarz, akwarelista, architekt oraz wykładowca akademicki. Uznany przez prestiżowy francuski periodyk „Pratique des Arts” za jednego z 50 najlepszych akwarelistów współcześnie na świecie. Ludwin jest wiceprezesem Stowarzyszenia Akwarelistów Polskich. Należy do Związku Polskich Artystów Plastyków oraz do Stowarzyszenia Architektów Polskich. Autorytet w dziedzinie akwarel, autor cenionych książek „Nauka malowania akwarelą”, „Szkice architektoniczne w technikach akwarelowych”.


Magdalena Karwowska – Bez tytułu z cyklu Miasta, 100×120 cm, akryl na płótnie

W cyklu „Miasta” Magdalena Karwowska odchodzi od efektu pozornej spontaniczności, znanego z innych swoich prac. Kompozycja aukcyjnego obrazu jest uproszczona, syntetyczna, a przede wszystkim – przemyślana; kolor stanowi widoczną oznakę granicy stref. Na miasta Karwowskiej zawsze patrzymy z góry; geometryczne podziały wzmacniane są dodatkowo przez silne kontrasty barwne.

Magdalena Karwowska – urodziła się w Rudzie Śląskiej. W latach 2006-2011 studiowała na Wydziale Grafiki ASP w Krakowie. Dyplom magisterski zrealizowała w Pracowni Miedziorytu pod kierunkiem prof. St. Wejmana, nagrodzony jako jeden z najlepszych dyplomów roku. Poza grafiką zajmuje się malarstwem oraz fotografią. Uczestniczka wielu wystaw indywidualnych i zbiorowych.


Milionerboy – Czerwony Patataj Apokalipsy, technika mieszana na płótnie, 150×120 cm

Czym jest Patataj Apokalipsy? Dość intrygująca, choć zarazem niepokojąca nazwa odnosi nas do biblijnych wierzchowców z wizji św. Jana. Jeszcze bardziej złowieszczy jest sam wygląd stworzenia, pozbawionego wszelkich cech wizualnych, prócz kształtu i koloru. Zawieszone w nieokreślonej rzeczywistości, galopuje w nieokreślonym kierunku, w nieokreślonym celu. O Patataju wiadomo jedno – że nie wiadomo o nim nic.

Milionerboy – Samouk artystyczny, kulturoznawca z wykształcenia. Swoje prace prezentował  w Pracowni Wschodniej i galerii Stalowej52. Brał udział w projektach „Farbą w płot” i UNICATS JAM 2015. Udział w wystawie KREW-WERK, Fundacja Galerii Foksal, Warszawa, 2016. Brał udział w wernisażu „Hochsztaplerzy” w Pracowni Wschodniej razem z Martyną Bałką, Karoliną Pietrzyk i Beatą Pofelską. Znany jest z działań artystycznych w przestrzeni miejskiej. Jest również Instruktorem kulturystyki.


Paweł Oleszkiewicz – Poranek, olej na płótnie, 100×80 cm

W pracach Oleszkiewicza stale przewija się motyw architektury w nieco naiwnym, baśniowym ujęciu. Domy i kamienice miast wydają się być żywymi organizmami, zdolnymi do metamorfoz i przeprowadzek z miejsca na miejsce, jeśli tylko mają na to ochotę. Oleszkiewicz ubiera swoje surrealistyczne kompozycje w motywy kwiatowo-owocowe,  które celowo przytłaczają solidną architekturę, zacierając granicę między wielką a małą skalą.

Paweł Oleszkiewicz – urodzony w 1991 roku w Grodnie na Białorusi. W latach 2006 – 2009 uczył się w szkole artystycznej w Grodnie. W roku 2009 rozpoczął studia artystyczne na Uniwersytecie im. Janki Kupały w Grodnie, na wydziale Sztuki i Designu, na kierunku Sztuki Plastyczne i Grafika Komputerowa. W roku 2014 otrzymał dyplom z oceną bardzo dobrą. Paweł Oleszkiewicz zajmuje się malarstwem akrylowym oraz tworzy obrazy olejne.


Michał Mroczka

Oniryczno-industrialny cykl M. Mroczki przedstawia poetyckie spojrzenie na otaczające nas maszyny – majestatyczne dźwigi wyłaniają się z mgły jako samodzielni inżynierowie. W przeciwieństwie do wojennych i postapokaliptycznych kompozycji artysty, „Port błękitny” wydaje się być miejscem odosobnionym, spokojnym. Wyważona kolorystycznie kompozycja do zmiany zdania przekona każdego, kto choć raz zwątpił w estetykę przemysłowego krajobrazu.

Michał Mroczka – W 2009 uzyskał dyplom z malarstwa na Wydziale Artystycznym UMCS w Lublinie. Od 2007 roku współtworzy grupę artystyczną Niezależna Akademia Frenetyków. Od 2010 współzałożyciel autonomicznej lubelskiej galerii Kamienica Cudów, należy do Stowarzyszenia Pracownia Otwarta w Lublinie. Jest współtwórcą makiety śródmieścia przedwojennej Warszawy w Teatrze Kamienica. Laureat Złotego Liścia Retro Nagrody Specjalnej Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za propagowanie okresu 20lecia międzywojennego. Finalista Grand Prix Fundacji im. Franciszki Eibisch 2015. Półfinalista Atre Laguna 2016 w Wenecji. Obrazami Michała Mroczki interesują się współczesne galerie sztuki oraz domy aukcyjne.


Oskar Zięta

Stołek Plopp to ikona i bestseller Zieta Prozessdesign. Unikatowy kształt Ploppa, przypominający zabawkę, to efekt formowania za pomocą innowacyjnej technologii FiDU. Podczas obróbki technologią FiDU dwie cienkie blachy spawane są ze sobą po obrysie a następnie nadmuchiwane pod wysokim ciśnieniem w celu uzyskania obiektu trójwymiarowego. FiDU umożliwia masową produkcję zindywidualizowanych kształtów. Formy powstałe w ten sposób są bardzo lekkie i jednocześnie niezwykle trwałe. Od premiery rynkowej, Plopp był pokazywany na wielu wystawach na całym świecie oraz zdobył wiele prestiżowych nagród – między innymi Red Dot Design Award 2008, German Design Council Award 2008 i Forum AID Award 2009.

Oskar Zięta – Jeden z najbardziej znanych i rozpoznawanych na świecie polskich projektantów. Laureat licznych nagród, m.in. Audi-Mentorpreis by A&W 2011, prestiżowej Red Dot Award 2008, DMY za innowację procesu produkcyjnego 2008, YDMI 2008, „Dobry wzór” 2009. W 2009 roku otrzymał nagrodę Niemieckiej Rady Wzornictwa. Zdobywca Schweizer Design Preis 2008 oraz Materialica 2009. Jego prace znajdują się w kolekcjach m.in. Badisches Landmuseum w Karlsruhe, Museum für Gestaltung w Zurychu, Pinakotece w Monachium oraz Centrum Pompidou w Paryżu. Prowadzi biuro projektowe Zieta Prozessdesign.

Felicja Potyńska – Gotycki Portal 1953, staloryt barwiony, 27×20 cm

Wielki Charytatywny Bal Infrastruktury i Budownictwa

W imieniu Rady i Zarządu Polskiego Związku Pracodawców Budownictwa
mamy zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w trzeciej edycji
Wielkiego Charytatywnego Balu Infrastruktury i Budownictwa,
który odbędzie się
23 lutego 2019 roku o godz. 20.00
w Renaissance Warsaw Airport Hotel.

Ceny zaproszeń dla osób – Gości firm członkowskich PZPB:

  • Bilet dla 1 osoby 650 zł + VAT
  • Stół firmowy dla 10 osób 6 000 zł + VAT

Ceny zaproszeń dla osób – Gości firm spoza grona PZPB:

  • Bilet dla 1 osoby 890 zł + VAT
  • Stół firmowy dla 10 osób 8 600 zł + VAT

Zgłoszenie – dla Gości z firm członkowskich PZPB

Zgłoszenie – dla Gości spoza firm członkowskich PZPB

Zgłoszenia prosimy nadsyłać na adres bal@pzpb.com.pl. Liczba miejsc ograniczona

Więcej informacji: bal@pzpb.com.pl, tel. 607 884 400, 696 450 777

Renaissance Warsaw Airport Hotel to miejsce, w którym pojedyncze doświadczenia, stają się niezapomnianymi momentami.
Dogodnie zlokalizowany, 80m od terminala odlotów międzynarodowego lotniska im. Fryderyka 
Chopina i doskonale wyposażony, pozwala na relaks przed lub po podróży w komfortowych, wyciszonych pokojach. W hotelowej restauracji mogą Państwo delektować się daniami kuchni lokalnej i międzynarodowej, a w hotelowym barze skosztować wyjątkowych koktajli.

Renaissance Warsaw Airport Hotel
 Zwirki i Wigury 1H, Warszawa  00-906 Poland
 +48 22 164 70 00

Specjalnie dla naszych Gości mamy zarezerwowaną pulę pokoi hotelowych po preferencyjnych cenach. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty.

Art in House to dom aukcyjny i galeria sztuki prowadzona przez historyka sztuki Anitę Wolszczak-Karasiewicz (www.anitawolszczak.com). Galeria obrazów istnieje od 2015 roku i w tym czasie stała się drugim domem aukcyjnym w Polsce w swoim segmencie rynku (według badania ArtInfo).
Art in House współpracuje z kilkuset artystami, którzy za ich pośrednictwem sprzedano ponad 2 000 swoich dzieł sztuki na rynku polskim oraz za granicę, m.in. do USA, Kanady, Europy, Australii, Singapuru, czy Wysp Bahama.
Wśród bardziej popularnych artystów wymienić można Rafała Olbińskiego, Renatę Magdę, Edwarda Dwurnika, Wojciecha Brewkę czy Krzysztofa Ludwina. Na aukcjach Art in House oferowane jest malarstwo olejne, akrylowe oraz rzeźby polskich twórców.

W ich galerii obrazów (stała oferta dostępna pod adresem https://artinhouse.shop/pl) znaleźć można zarówno ambitne malarstwo, jak i dekoracyjne obrazy do salonu.

Już po raz trzeci będziemy przekazywać środki finansowe na rzecz towarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Dwa lata temu udało nam się zebrać prawie 70 000 zł, natomiast w ubiegłym roku licytacja została zamknięta kwotą 92.500 zł i tym samym został pobity wynik roku poprzedniego!

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która działa na rzecz umacniania rodzin zagrożonych rozpadem oraz opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi. Wykorzystując międzynarodowe doświadczenie, z powodzeniem realizuje swoją misję w Polsce już od prawie 28 lat. Pod opieką Stowarzyszenia znajduje się obecnie ponad 1250 dzieci.
Misją Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce jest niesienie pomocy dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej oraz zagrożonym jej utratą. W Rodzinach SOS opuszczone dzieci odnajdują na nowo miłość, bezpieczeństwo i sprzyjające warunki do rozwoju. W naszej pracy kładziemy duży nacisk na proces usamodzielniania podopiecznych. Prowadzimy także Rodzinne Domy Czasowego Pobytu, w których dzieci oczekują na decyzję sądu rodzinnego o ich dalszych losach. W ramach działań profilaktycznych wpieramy rodziny, które znalazły się w sytuacji kryzysowej, grożącej umieszczeniem dzieci w opiece zastępczej. Dzieci z takich rodzin uczęszczają do naszych świetlic środowiskowych, a rodziny wspierają nasi psychologowie i pracownicy socjalni.
Stowarzyszenie prowadzi cztery SOS Wioski Dziecięce w Biłgoraju, Kraśniku, Siedlcach i Karlinie; Dom Młodzieży w Lublinie; 3 Wspólnoty Młodzieżowe w Kraśniku, Siedlcach i Koszalinie oraz 3 Rodzinne Domy Czasowego Pobytu: dwa „Puchatki” w Biłgoraju i „Sindbad” w Ustroniu. W ramach Programów Umacniania Rodziny uruchomiliśmy świetlice środowiskowe i punkty konsultacyjno-poradnicze w Lublinie oraz gminach Karlino, Biłgoraj i Skórzec.

Sto lat po karnawale niepodległości mamy zaszczyt zaprosić Państwa do wsparcia Wielkiego Charytatywnego Balu Infrastruktury i Budownictwa.
Jego Goście, czerpiąc z narodowej przeszłości, budują Polskę naszych oczekiwań i ambicji. Projektanci i wykonawcy terminali lotniczych, witających przybywający do nas świat, nowoczesnych autostrad, śmiałych w formie biurowców, teatrów, filharmonii… Rekonstruktorzy osobistych i społecznych aspiracji współczesnych Polaków.

To już trzecia edycja Wielkiego Balu Charytatywnego, który łączy przedstawicieli zarządów i firm z sektora budownictwa, administracji państwowej i organizacji branżowych. PZPB wraz z domem aukcyjnym Art In House wspólnie działają na rzecz tych, którzy tej pomocy najbardziej potrzebują. Cały dochód z licytacji przeznaczany jest na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Jeśli zechcieliby Państwo wesprzeć finansowo to przedsięwzięcie i tym samym potrzebujące dzieciaki, zachęcamy gorąco do kontaktu i rozmów. Oprócz pakietu sponsorskiego, oferujemy Państwu naszą elastyczności i otwartość na rozmowy.

Zapraszamy do kontaktu:
Gabriela Sobiech – tel. 696 450 777, g.sobiech@pzpb.com.pl
Eliza Kruppik – tel. 607 780 820, e.kruppik@pzpb.com.pl

W ostatnią sobotę, 23 lutego w Renaissance Warsaw Hotel miał miejsce III Wielki Charytatywny Bal Infrastruktury i Budownictwa. W tym roku swoją obecnością zaszczyciło nas prawie 200 osób, którzy bawiąc się przy genialnie dobranej muzyce na żywo, wyrafinowanej kuchni i wyselekcjonowanym trunkach, okazali wielkie serca.
Goście balu wzięli udział w emocjonującej dobroczynnej aukcji dzieł sztuki, z której zysk zostanie przekazany na rzecz Stowarzyszenia SOS WIOSKI DZIECIĘCE pomagającego dzieciom opuszczonym, osieroconym oraz zagrożonym utratą opieki rodziców.

Prace zostały wyselekcjonowane we współpracy z Domem Aukcyjnym Art in House, z ramienia którego aukcję poprowadziła Pani Anita Wolszczak-Karasiewicz. Tegoroczny obrót z licytacji okazał się rekordowy: wyniósł aż 95 tysięcy złotych przy 16 pozycjachkatalogowych! Tym samym pobiliśmy rekord ubiegłorocznej aukcji 😊

Ceny wywoławcze prac wynosiły od 500 do 3 tysięcy złotych. Najwyższe ceny uzyskały: obraz „Madame Ginger” Rafała Knopa oraz Stołek Plopp 2 Oskara Zięty, twórcy innowacyjnej technologii FiDU: licytacja tych obiektów zakończyła się na 15 tysiącach złotych.Dobrze poradziła sobie również abstrakcyjna praca Magdaleny Karwowskiej (sprzedana za 8,5 tysiąca złotych) oraz barwny dyptyk Stanisława Tomalaka (wylicytowany za 7 tysięcy złotych). Niezmiernie cieszy fakt, iż nowych właścicieli znalazły wszystkie prace z oferty.

Wszystkim Licytującym i znamienitym Gościom serdecznie dziękujemy za ten wieczór, za wspólnie spędzony czas i otwarte na pomoc potrzebującym serca.

Szczególne podziękowania składamy Partnerom Balu – firmom PORR , Eurovia Polska, Budimex oraz Land Rover Polska, którzy wsparli to piękne przedsięwzięcie.

Do zobaczenia za rok!